Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Nybäddat!

Av Therese Andersson - 16 oktober 2011 20:01

Idag har varit en riktig fixarsöndag!


För ett tag sedan köpte jag ett helt nytt påslakan set på ikea och hade först tänkt att ge de i julklapp till Thomas! Visst är det perfekt att kunna ge sånt som man själv vill ha till gubben!?! ;)

Men jag kunde inte vänta så länge utan ville använda de redan nu!!


Så i förmiddags så drog vi av alla sängkläder och städade lite i sovrummet...


Sen kom jag på att jag behövde sortera strumplådan så jag drog ur allt från lådan och la i det igen men i betydligt bättre ordning! Blev en hel del slängda också, hittade nämligen 10 par oöppnade så det var bara att sortera ut gamla slitna!


Sen när jag var klar med den lådan gick jag på nästa låda, fylld med gamla bh:ar... Denna lådan var inte överfull så den har jag inte irriterat mig på lika mycket, men det var verkligen dags att sortera även här!!


Nästa sorteringsobjekt blev garderoben med gamla kläder! Tog mod till mig och kastade en hel del kläder som jag aldrig använder men som jag tidigare inte velat göra mig av med!

En stor hög till klädinsamling (en hel del kläder med lappar kvar, dåligt samvete!), och en stor hög till soptippen!


Sen flyttade vi även om lite bland våra kläder och sängkläder...


Nu äntligen är det klart och det känns såå skönt!


Sängen är bäddad med de nya sängkläderna, så nu väntar vi bara på att john blund ska kalla på oss så vi kan krypa ner under täckena! ;)


  Bild från IKEA


  Nybäddat!


 
 
Charlotte Sjöberg

Charlotte Sjöberg

16 oktober 2011 20:43

Jätte fint bäddsätt =)
Har oxå haft en fixarsöndag idag med renbäddning av sängen ;)

http://www.charlottesjoberg.bloggplatsen.se

Therese Andersson

16 oktober 2011 21:29

Visst är det skönt med nybäddat! Hade man bara orkat skulle man gjort de varannan dag... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Ovido - Quiz & Flashcards