Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Therese Andersson - 22 oktober 2011 18:00


Förberedelser!

  Rosor i lila skala.

    SM-Guld tårta!


    Blomma



Mönster
  Romantisk!

    Färdig Henkes tårta!

  Färdig Therese tårta!

Färdig Agnetas tårta!


Då var uppdraget slutfört och vi hoppas de är nöjda med sin beställning!! :D 

Av Therese Andersson - 22 oktober 2011 15:15


Då har man haft lite bebisbesök idag igen...

Det är Gabbe och Lotta som var barnvakter till en väns bebis (8 månader)

och det är ju så mysigt med småttingar!

Man uppskattar att Mia blivit äldre på ett annat sätt när man träffar så små barn! ;)


Mia älskar ju bebisar och ska fram och leka med dem, men Bella gillade nog ändå Atlaz mest! Så fort hon såg honom så skrattade hon sådär som bara små bebisar kan göra!! :D


  Atlaz underhåller mitt i maten! ;)

Nu är det snart dags att börja göra vid sig inför kvällens galej!

Av Therese Andersson - 22 oktober 2011 12:45

Då var tårtorna klara och jag kan pusta ut!

Är väldigt nöjd över resultatet, men några bilder kommer inte än... Det ska ju bli lite överraskning till ikväll ;)

Kanske tidsinställer ett inlägg så att ni kan se det senare när festen börjat!!


Det gick betydligt snabbare att endast ha tre tårtor att dekorera än de sex jag gjorde förra helgen..

Då gjorde jag ju alla likadana så därför tänkte jag att det skulle gå snabbt då, men eftersom det var så mycket småblommor att sätta dit så tog det lång tid. Dessa tårtorna jag gjort idag är tre olika då de representerar de tre som ska ha festen ikväll, så därför skulle jag ju göra tårtorna helt olika varandra. Det blev därför en del tankeverksamhet innan jag kom på hur jag ville ha dem...


Nu ska jag ha lite egentid här hemma framför datorn innan Thomas och Mia kommer hem igen!


Hörs senare...

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards