Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Therese Andersson - 31 oktober 2011 20:12

Thomas bil börjar ju bli till åren och det är hela tiden något som behövs bytas eller fixas.. och dett blir ju faktiskt dyrt i längden!

Så vi funderar på att byta upp oss lite och Thomas vill ha en bil med fyrhjulsdrift nu!

Helst om han själv får bestämma så ska det även vara automat och diesel!

Men framförallt fyrhjulsdriften är han ute efter...

Den behöver inte vara helt ny men den ska ju helst hålla en del år innan man behöver laga massa igen!


Några han väljer mellan är:


         

Hade jag fått välja hade jag valt den översta!!


Av Therese Andersson - 31 oktober 2011 17:15

Mia är lustig när hon åker bil...

När hon åker i min bil så sitter hon i baksätet och då är hon alltid lugn och underhåller sig själv!

Men om där är någon mer som sitter bak i bilen så ska det lekas och underhållas annars är hon en riktig gnällfis!

Precis som hon fattat att när jag sitter bak själv och mamma kör så hjälper det inte att gnälla...

När vi sen åker Thomas bil så sitter hon fram och även då ska hon underhållas, men eftersom inte föraren kan underhålla så blir det en del gnäll här med!



 

Skön stil med benen! ;)


    


Försöker se arg ut...


 


Lyckas hon? ;)

Av Therese Andersson - 31 oktober 2011 15:15

Jag älskar att ta bilder på naturen, och just på hösten så kan man få såå himla fina bilder!

Mina favoriter är macro bilder speciellt med vattendroppar!

Visserligen var inte ljuset det bästa idag, men bilderna blev mysiga ändå!



 






   

Av Therese Andersson - 31 oktober 2011 12:00

   


Cheesecake med hallon och blåbär är ju nog den allra godaste efterrätten jag vet!

Konstigare än så behöver det inte vara!!!


Av Therese Andersson - 31 oktober 2011 08:30

Mia har blivit väldigt mycket för att hon ska måla med kritor!

Jag har köpt vaxkritor till henne som är helt ofarliga även om hon skulle få för sig att äta lite på dem... ;)

Hon ska sitta vid sitt lilla bord på sitt rum och måla, men någon annan ska ju helst också måla lite på hennes täckning!

Sen att kritan ibland vill ända upp på väggen och måla, det är ju självklart inte Mias fel...

Tur det går att sudda med suddgummi ;)


Hon använder högerhanden för att måla med, men någon favoritfärg har jag inte kunnat urskilja...



         


Man kan ju faktiskt även använda pappa som målarbord...


När Mia målat färdigt så lägger vi undan kritorna för att inte ha färgade väggar överallt, men när Mia sen vill måla igen så kommer hon med papper och sin lilla stol för att visa att hon vill måla!

Söta unge!!

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards