Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Therese Andersson - 28 oktober 2011 19:00

För första gången på ca 1 år så jobbar jag en hel fredag!

Har senaste året endast jobbat halvdag på fredagarna och då slutat klockan 16.

Det känns faktiskt väldigt konstigt att vara här så sent på kvällen...

Blir liksom inte fredagsmys på samma sätt!

Även om jag älskar fredagar på jobb då vi är alla fyra och har så roligt ihopa!

Idag har vi städat hela lagret på jobb och det är såå skönt att faktiskt komma in där numera! ;)

Så kanske man hittar sakerna man letar efter också...


Nu ska jag snart hem till min lilla goding och hoppas att Thomas har lyckats hålla henne vaken tills jag kommer hem!

Är sjukt sugen på chips och dip också men de tankarna har säkert inte sambon min läst!

blir kanske lite popcorn när jag kommer hem! ;)


Dåligt med inlägg idag, beror på att vi haft fullt upp på jobb!


Hörs imorgon!

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards