Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Therese Andersson - 20 oktober 2011 15:55


  

jag tävlar hos saratilling om en valfri mössa från mirasmamma

Av Therese Andersson - 20 oktober 2011 15:40

Imorse när jag lämnade Mia på dagis så var det en glad liten tjej som sprang in till de andra barnen...

När vi skulle säga hejdå så vände hon sig bara om och vinkade och sa hej hej. Dessutom fick jag 2 slängpussar innan hon lekte vidare!

Hon har verkligen fattat att nu går mamma och jag ska stanna här nu!

Så oerhört skönt att slippa tårar och skrik, det hade nog varit hemskt att behöva lämna henne då!!


Idag är en lång dag för henne där, mellan 9 och 18 är hon uppsatt men Thomas kan ju sluta tidigare, det vet vi aldrig...


Igår hade hon ju dessutom ätit där ordentligt så det är nog inga problem!


Just nu har jag lunch på jobbet och ska snart återgå till klipperiet, eller rättare sagt färgeriet, för idag är det massor av färgningar! Skoj!!


Sen ikväll blir det direkt hem och fortsätta med tårtorna inför Lördag!

Också skoj! ;)




Av Therese Andersson - 20 oktober 2011 00:43

Nu ska jag lägga mig och jag slår vad om att jag kommer sova inom 2 röda!


Har sedan klockan halv 10 suttit och förberett alla dekorationer till lördag...

Utan att avslöja för mycket

(jag vet ju att värdinnan för festen kikar in här lite då och då) ;)

så kan jag säga att det är en hel del blommor och blad samt lite andra fina smådetaljer!! :D


Det är ju bara så roligt att sitta och blanda färger och stansa ut olika sorters blommor etc... Men jag kommer nog vara lagom trött imorron!


Hoppas Mia vaknar i tid bara, hon är ju min egna goa lilla väckarklocka! ;)


Natti natti...

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards