Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Therese Andersson - 25 oktober 2011 20:52

Då var det kväll igen, och Thomas har nattat Mia och Mia har nattat Thomas!

Så nu har jag egentid igen och passar då på att redigera lite bilder och lägga bilder i framkalla mappen!

Den börjar bli fylld ;)


Några fina bilder på min söta bror och hans ännu sötare fästmö! ;)



Kärlek!
 

Lycka!


Tindrande ögon!

   
Bus!


 



Underbara människor, Tack för att ni finns!

Av Therese Andersson - 25 oktober 2011 15:52

Då var man hemma igen efter en "sväng" som blev längre än tänkt ;)


Började med att vi hämta upp Lotta i Åstorp, sen körde vi till ikea för att äta lunch!

Jag och Lotta blev mätta, men mättast var nog Mia som åt upp hela barnportionen!

Det innebär (för den som inte är ikea freak) 5 köttbullar och massor av makaroner...

Efter det smakade hon lite på vaniljglassen som också ingår, men magen var nog full då!

Har nog aldrig sett henne äta så mycket! :D


 
Mätt tjej med sås runt munnen!

 

Slickade nästan tallriken! ;)


Sen åkte vi vidare till berga för jag skulle handla några saker på scraproom till bakningen...

Men tyvärr så hade de inte allt jag behövde så det fick bli en sväng till panduro på väla också!

Panduro hade tyvärr inte heller riktigt vad jag sökte :(

Men när vi var där så var det en äldre dam som frågade vad flickan hette, jag svarade Mia och hon sa då bara att det var den sötaste lilla dockan hon sett! ;)


 

Utanför Leklust på berga har de en sån här fin bil man kan köra, Mia gillade INTE när den började röra på sig!! :D



Sen skulle Lotta köpa nytt busskort så det blev en runda ner till stan och fixa de!


På vägen hem så körde vi inom willys för att handla lite mat till ikväll...


Sist men inte minst så hämtade vi ut ett paket som låg och väntade på att vi hämtat... Det var från me&i, alltså till Mia! Bilder kommer senare!


   
Dagens snygging: Mössa HM, Klänning HM, Jacka Name It, Strumpbyxor Ge-Kås, Skor Sko-punkten

Av Therese Andersson - 25 oktober 2011 10:46

Mia är galen i clementiner för tillfället!

Hon äter en hel på nolltid och pekar sen att hon vill ha mer...

Vet inte hur bra det är med hur mycket c-vitamin som helst men det kan nog inte vara så skadligt! ;)


Men det är inte bara clementin hon älskar, både banan, äpple, päron, melon ja det mesta i fruktväg helt enkelt!

Även grönsaker är poppis! När vi äter middag så får vi först servera kött och kolhydrater, för när grönsakerna kommer fram så slängs allt annat åt sidan (eller till mamma eller pappas tallrik)


Så fruktinköpen är betydligt högre nuförtiden! ;)


Nu ska vi bege oss iväg en sväng och inhandla lite saker jag behöver till mitt nya bakuppdrag!

2 stycken doptårtor!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards