Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Therese Andersson - 8 oktober 2011 19:28

Då var Mias inskolning klar och efter endast 4 dagar på dagis så har hon fått sin första dagisförkylning! Eventuellt även öroninflammation...

Därför blev det inget babysim idag, får dyka dubbelt så många gånger nästa gång istället... ;)


Efter en stressig eftermiddag är nu middagen intagen och snart är det tårtkalas, måste ju fira Nils:arna i familjen ;)


Får se om det blir lite yatzy-maraton ikväll också!


Bilder får ni imorgon...

Av Therese Andersson - 8 oktober 2011 10:43

Vid 12 igårkväll/natt hämtade vi sambon som var lite väl glad i hatten och STANK! Det var både sprit, rök och svett   


Så det var bara hem och lasta in ungen i sängen och gubben förlistes till soffan, för den stanken tänkte minsann inte jag ligga och andas in hela natten!

Mia har sovit som en stock och vaknade vid 7, men eftersom jag inte ville gå upp då så gjorde jag välling till henne och gav i vår säng, sen somnade vi om till 10.15 Då kände jag att det var dags att lämna sängen, fast Mia sov fortfarande... Men när jag drog upp rullgardinen så vaknade hon med!

Sprang ut till pappa och började busa med honom direkt ;)


Hon var nog väldigt trött efter att ha busat med favoriterna Gabbe och Lotta hela kvällen igår, också mormor förstås!! ;)


  Såhär glad blir vovven när vi kommer till mormor!

Bebisleksakerna är roliga!

     
Gabbe                                        Lotta


Finklädd ;)
 

  Mia lyckas stänga av Lottas telefon ;)

Så Mia får inte ha telefonen mer, då säger man na na na na nana


 

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards