Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Therese Andersson - 19 oktober 2011 19:32

Nu innan stängning så sitter vi bara och leker med våra hår litegrann... ;)

Jag provade att styla mitt framåt istället och det blev ju helt ok det med!!


 


Av Therese Andersson - 19 oktober 2011 18:33

Då var snart andra jobbedagen avklarad och jag är redan slut i huvudet... Hur ska detta sluta?!? ;)

Tror det beror på att det är så lugnt här nu så man hinner känna efter för mycket! haha


Bara idag har det varit inne flera personer och frågat efter en fiber spray som de använde i gokvälls gör om mig, den har vi nu luskat ut vilken det är så eventuellt tar vi in den i sortimentet... Beror på hur bra rabatt de ger oss :p

Det var egentligen ett torr shampo men som ger lite volym också, låter bra så vi får väl se...

Ganska roligt att alla medelålders damer kommer in och frågar efter en produkt bara för de pratat om den i gokväll ;)


Nu är det snart dags att bege sig hemåt, måste baka minst en tårtbotten ikväll, för att hinna med allt till lördag!

Har iallafall varit och handlat alla indgredienser!

Blir lite stressigt att hinna, men tycker man det är skoj så gör det inte så mycket ;)

Av Therese Andersson - 19 oktober 2011 12:42

Alltså jag är bara så himla glad att jag har fått lära känna våra kära grannar Hanna och Viktor!

Man kan faktiskt inte ha bättre grannar än dessa, vilken tur vi haft!!


Jag är så oerhört tacksam varje gång Hanna tar sig tid till att fotografera min lilla fis, för de bilderna hon tar hade jag inte ens lyckats med om jag så hade en mästerfotografs kamera! ;)


Nu har hon lagt ut ytterligare någon bild på Mia på hennes fotohemsida

www.hannabergstedt.hemsida24.se

(länk finns även i sidan på menyn)


    


Visst är hon duktig!




Sen har jag fått ett nytt uppdrag när det gäller tårtor!

Ska göra tårtor till en 110års fest (30 + 30 + 50) ;)

85 gäster är det, men efter att ha gjort alldeles för mycket tårta till festen i lördags så behöver jag inte göra lika många iallafall! ;)


Så idag får jag handla och ikväll blir det att baka tårtbottnar!!


Blommor blir det även här!

 

Av Therese Andersson - 19 oktober 2011 04:40

04.45 står klockan på och i vårt hem är det full lek...Thomas klocka ringde, dags för jobb!Givetvis vaknade Mia också och då börjar leken direkt!!Hon springer mellan Thomas i köket och mig i sängen och delar ut pussar!Nu ska Thomas snart åka, undrar hur länge Mia tänkt vara upp...Pappagris som hon är så lär det bli liv i lucka när pappa åker!Nu säger jag iallafall natti natti

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards