Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Therese Andersson - 24 oktober 2011 21:56

Så var veckans första dag avklarad.

Blev som sagt stressigt när jag väl kom ifrån jobb och hämta Mia och sen direkt iväg på hundkurs!

Atlaz var duktig som vanligt och nu måste jag ta tag i att kolla upp någon träningstävling!


Nu ikväll när vi nattat Mia så satt jag och kollade runt på lite bakbloggar för inspiration...

Så hittade jag en som hade gjort små typ converse skor i sockerpasta och blev så pysselsugen så jag tog fram mina grejor och började knåpa lite på hur jag skulle göra!


Det var riktigt enkelt och de blev ganska fina tycker jag nog... Ska ändra lite smått till nästa gång jag gör såna, för det kan nog bli en del doptårtor med såna söta skor!! :D


   

Av Therese Andersson - 24 oktober 2011 09:49

Då har man varit och lämnat Mia på dagis och anlänt till jobb...

Här är det mycket inget att göra typ, men så är det ju också måndag förmiddag dagen innan lön!

Konstigt att där är mer bokat imorgon än idag! ;)


I eftermiddag blir det lite stressigt då jag slutar 16 sen ska jag direkt och hämta Mia, sen får vi köra till Bårslöv och lämna av Mia och plocka upp Atlaz för att vara på hundkurs halv 6!

Undrar hur han kommer vara ikväll när han har fått vara i hundburen hela dagen...


Nu ska jag iallafall ta tag i lite här på jobb! Känner för att ändra om lite, men det hade ju varit betydligt roligare om man inte varit ensam!

Får se om vi får lite varor att packa upp åtminstone...


Ha en trevlig måndag allihopa!

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards