Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Therese Andersson - 6 oktober 2011 20:29

Ikväll har mamma varit här och blivit fin i håret. Hon tycker inte riktigt hon har åldern inne för att behålla den nyans hon har i sig själv just nu ;)


När färger verkade satt vi och gick igenom bilder som ska framkallas, ska det bli framkallat så är det jag som får göra det åt henne ;)

Hon hade en del bilder i sin kamera och sen får hon ta en del från mina bilder, då hennes kamera är allt annat än bra!


Vi hann inte gå igenom så många för det var en liten tös som vägrade somna med sin pappa ikväll, så mormorn fick bege sig hemåt och mamma natta lilltjejen!

Egentligen tror jag snarare att pappan inte riktigt hade tålamodet ikväll...



En av alla underbara bilder på prinsessan! 



Det var en trött tjej vi hade här hemma ikväll...

Tredje dagen på dagis och idag blev hon lämnad där själv fram till middag då Thomas kom och hämtade henne! Det hade gått jättebra idag också och hon ville knappt gå hem när Thomas kom.

När Thomas gick därifrån på morgonen så hade Mia stått vid grinden och vinkat hejdå till pappa utan att bli minsta ledsen!

Är så glad/stolt över min lilla tjej som är så duktig!!


Imorgon lämnar jag henne där på morgonen, sen ska hon vara där själv ända fram till eftermiddagen, förhoppningsvis!

Jag har lite svårt att tro att det kommer gå lika smidigt med sovandet där, men vi får se! ;)


Av Therese Andersson - 6 oktober 2011 17:30

Imorse innan jag körde till jobb så frågade jag min kära sambo om jag fick klippa mitt hår kort..

Och han sa att det bestämde jag själv men kanske inte helt rakat!


Eftersom vi har det så lugnt på jobb idag så tänkte jag att vi kunde passa på och förändra oss lite...


Vi började med att tona håret i en mörk brun/röd nyans.



 


Sedan klippte vi av sidor och nacke kort!



 




 



Sedan klippte vi ihop det med överhåret, men behöll ändå en hel del längd uppe på...



 


Visst blev det fint!! ;)



 


Av Therese Andersson - 6 oktober 2011 15:36

Då var salongen färdigstylad och vi ser fram emot att få skänka pengar till bröstcancerfonden!!


Här ser ni resultatet!!!


 

Av Therese Andersson - 6 oktober 2011 09:09

Då var det torsdag igen som återigen betyder jobb 10-20!! Men jag längtar verkligen dit! Det är så roligt på jobb, även fast man har liiite jobbiga kunder ibland ;)

Det är dock bara idag och nästa vecka som jag enbart jobbar veckoslut! Sen är det dags att gå upp i tjänst, jag kommer dock bara jobba 75% sen men ändå! Det blir 4 eller 5 dagar i veckan men nästan bara halvdagar!

Ska bli så skönt!!


Nu är det iallafall dags att bege sig, hörs senare!


Ps. Har tänkt att lägga ut en bild på salongen nu när den är rosa bandet pyntad, får se om det är klart när jag kommer dit eller jag får fixa lite idag med...

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards