Alla inlägg den 30 november 2011

Av Therese Andersson - 30 november 2011 20:52

Tiden bara springer iväg!

Jag har tusen saker jag skulle vilja göra men tiden räcker långt ifrån till! Och då jobbar jag ändå bara 75% och slutar tidigt eller har lediga dagar mitt i veckorna!


Jag älskar att julpynta men än så länge har jag inte ens fått upp adventsstjärnor eller något annat juligt här hemma! Imorgon ska jag försöka hinna med att julpynta på jobb litegrann, och om det blir fint så slänger jag kanske ut en bild här...


Idag har det varit fullt upp på jobb. Det är så skönt för tiden går så himla fort då!

Imorgon är det bara halvdag så förhoppningsvis hinner jag med lite här hemma imorgon, om Mia tillåter mig detvillsäga... När hon har varit på dagis hela dagen så är hon hungrig och trött när jag hämtar henne, så oftast blir det bara hem och göra mat sen underhålla henne fram till 19 så hon inte somnar för tidigt ;)


En liten uppdatering så det inte blev en helt bloggfri dag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards