Alla inlägg den 24 november 2011

Av Therese Andersson - 24 november 2011 23:53

Är pigg som en mört!!

Så mycket vi haft att göra ikväll på VIP-kvällen...

Det var fullt i salongen nästan hela tiden och vi sålde som aldrig förr!

Mellan klockan 20 och 23 sålde vi för ungefär lika mycket som jag själv säljer för på en hel medelmåttig månad!


Är fortfarande så fylld av adrenalin så jag kan inte gå och lägga mig än...

Jobb imorgon hela dagen och även heldag på lördag!

Tur jag sen är ledig både söndag och måndag! ;)

Av Therese Andersson - 24 november 2011 10:59

När jag kom och hämtade Mia på dagis igår så stod där en liten ljusstake på hennes plats där det stod Mia 2011 på.

Den hade hon suttit och knåpat ihop alldeles själv.


Underbart söt blev den iallafall! :D


    

Av Therese Andersson - 24 november 2011 09:33

Då var det precis en månad kvar till julafton och som jag längtar!

Ska bli så mysigt...


Men innan dess är det mycket som händer, julskyltning, julbord, julfest, julbak, födelsedagar m.m

Men först av allt så är det VIP-kväll idag på center syd!

Det innebär att hela köpcentrat håller öppet mellan 20.15 och 23.00 ikväll!

Massor av fina erbjudanden och vi har 30% (!) på hela sortimentet... Passa på att handla era julklappar ikväll!


 

Ovido - Quiz & Flashcards