Alla inlägg den 23 november 2011

Av Therese Andersson - 23 november 2011 22:04

Det blev lite kvällspyssel med att förbereda dekorationerna till doptårtorna jag ska göra till på söndag!

Man kan verkligen kalla den för prinsesstårta även om den inte är alls som en sådan innehållsmässigt! ;)


 

Rosor, Prinsesskronor, Text och Småblommor är klara så på lördag är det bara till att svänga ihop tårtan och kasta på dekorationerna... ;)


Av Therese Andersson - 23 november 2011 18:42

Då var det kväll igen och vardagen är tillbaka.

I måndags var ju Thomas hemma med Mia eftersom hon hade höstblåsor, sen igår var jag ledig och Mia var hos farmor hela dagen...

Så idag kändes det nästan som måndag när man skulle lämna Mia på dagis för första gången denna veckan!

Hon sprang in till de andra barnen direkt och man får ju jaga ungen för att få minsta vink till hejdå!


På jobb idag så fick vi totalt 13 lådor med varor som skulle packas upp! Det tog sin lilla tid och jag stannade kvar en halvtimme extra för att hinna lägga in de sista produkterna i lagret...

Men nu är där iallafall välfyllt tills imorgon kväll när vi har VIP-kväll! Mer om det imorgon! ;)


Sen när jag skulle hämta Mia på dagis så var de bara två barn kvar och Mia vill inte hem inte... Hon sprang runt med en vagn och showade! Den andra flickan som var kvar hade nog Mia som sin lilla docka och bar på henne och skulle köra henne i dockvagnen ;)

Söta!


Nu ska jag förbereda lite dekorationer till helgens tårtbeställning, eller ska jag fylla i min nya kalender som jag fick hem idag?, eller ska jag packa in julklapparna jag handlade igår?, eller ska jag ta fram julstjärnor?, eller ska jag framkalla bilder? eller eller... Ibland önskar man att dygnet hade några fler timmar!


Av Therese Andersson - 23 november 2011 08:34

Klockan är 08.34 och vi ska köra mot dagis om exakt 11 minuter...

Gissa vem som ligger och sover fortfarande!!


Mia sov ju inte så mycket på nätterna för några dagar sen så det är väl det hon tar igen nu!

12 timmar är inte dåligt för att vara henne...


Men nu börjar det bli lite bråtti bråtti så får nog smyga in och pussa den lilla varma kinden lite och hoppas hon vaknar "självmant" ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards