Alla inlägg den 22 november 2011

Av Therese Andersson - 22 november 2011 22:33

Då var de flesta julklappar inhandlade på en och samma dag!

Har spenderat dagen i shoppingparadiset (?) Ullared!!


När Mia vaknat imorse vid 07 så gick vi upp och åt lite frukost och gjorde vid oss, och när jag packat Mias lilla väska så åkte vi till Mias farmor där jag släppte av henne... Efter att vi sagt hejdå och jag fått några shoppingbud så begav jag och Atlaz oss till Bårslöv, dels för att lämna honom där och för att plocka upp mamma! Sen vidare mot Åstorp för att plocka upp Lotta!

Sen äntligen bar det iväg mot Ullared!


Vi var väl på plats vid 10.30 och visst var där mycket folk, men inga köer in och gott om plats i gångarna!


Jag hade skrivit en liten lista att följa men det blir ju alltid en hel del som man inte skrivit upp som hamnar i vagnen ;)

Julklappar stod ju allra överst på listan och det var klappar till inte mindre än 14 personer + 4 hundar!

Jag blev klar med 12 av dessa (och hundarnas) och är faktiskt riktigt nöjd med presenterna! Man får ju så mycket mer för pengarna när man väljer att köpa julklapparna där...


Nu är det mesta uppackat och julklapparna har hamnat nere i presentförrådet i väntan på att slås in och hamna under granen! :D


Lite bilder på fynden till Mia får ni en annan dag! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards