Alla inlägg den 16 november 2011

Av Therese Andersson - 16 november 2011 20:55

Detta har varit en riktig skitdag och jag tänker inte vara uppe längre så att det hinner hända ännu fler tråkiga saker!

Är så sjukt irriterad så det var nog bra att Thomas redan sov när jag kom hem... ;)

Nu går jag och lägger mig och hoppas på att vakna upp till en ny härlig dag imorgon som bjuder på positiva överraskningar!

Godnatt...

Av Therese Andersson - 16 november 2011 14:45

Mia börjar få riktigt långt hår nu och jag försöker klippa den regelbundet för att det inte ska bli trassligt och fult... Jag klipper bara precis topparna också luggen lite kortare för att den inte ska stå rakt ut!

Men de få dagar som hennes hår är lite rakare så ser det roligt ut med hennes korta lugg! ;)


   

Av Therese Andersson - 16 november 2011 09:02

Nu när det blivit kallare ute så har vi satt upp talgbollar i trädet utanför köksfönstret och fåglarna har redan hittat dit!

Mia älskar fåglar och såfort hon får syn på en så ropar hon pippi!

Så ni kan ju själv tänka er hur våra middagar går till numera! ;)


Hennes pall har vi ställt precis nedanför fönstret så att hon själv kan klättra upp och spana på dem...

Där står hon och kallar på dem och bankar på fönstret, undra varför där inte är några just då!

Så klättrar hon ner och då kommer de tillbaka så får hon klättra upp igen! ;)


 
Sitter och spanar!


 
DÄÄÄR var en pippi!!!

Ovido - Quiz & Flashcards