Alla inlägg den 1 november 2011

Av Therese Andersson - 1 november 2011 21:03

Då var man hemma igen och här var precis så tyst och lugnt som jag behövde efter denna eftermiddag på jobb! Kunder, säljare, produktuppackning, annonsredigering, städning, bankning...

oj vad mycket det var ett tag!

Eftersom Tess har semester så var jag själv hela eftermiddagen och det var inte speciellt roligt! Tiden går så mycket fortare om man har någon mer som fixar och donar!


Imorgon blir det heldag, även då ensam på eftermiddagen!

Så kom gärna förbi!! ;)


Det blir i säng tidigt ikväll med tanke på den tidiga morgonen imorse...

Av Therese Andersson - 1 november 2011 08:15

Igårkväll var Mia supertrött redan vid halv 7, så vi la henne så hon somnade typ kvart över 7...

det var inget smart gjort då hon slog upp de stora blå redan kvart över 6 imorse och ville leka!

Denna mamman var allt annat än pigg då så hon fick sköta sig själv en stund...

Men sålänge man hör henne fixa och dona är allt bra, men så fort det blir lite tyst en kort stund så vet man att det är hyss på g och då kan man inte bara ligga och lyssna!

Så efter att ha legat kvar och tyckt synd om mig själv så fick jag bege mig upp vid lite efter 7!

Tog en dusch direkt men det hjälpte inte, känner mig som en sombie!


Jaja får väl ta tag i något så man kommer igång...

Mia ska ju inte till dagis förrän kl 11 så lite ska vi nog hinna med innan dess!


Ovido - Quiz & Flashcards