Alla inlägg den 25 november 2011

Av Therese Andersson - 25 november 2011 23:00

Som sagt, hoppet är det sista som överger en! ;)


 


Jag tävlar hos Bakverk och Fikastunder.. om dessa fina prylar,
tävla du också! Tävlingen pågår t.o.m 8 december!
Av Therese Andersson - 25 november 2011 22:48

Någon gång ska ju även jag ha lite tur! ;)


 


Tävla hos Sockerrus och vinn ett presentkort på 500kr, i samarbete med LyxigaPlåtburkar.seRoligaPlåster.se och Änglaspel.se.


Av Therese Andersson - 25 november 2011 19:16

Då smet man lite tidigare från jobb för att hinna träffa familjen lite innan läggdags...


Ringde och hörde vad de gjorde och de var i Bårslöv och hjälpte pappa med kycklingar han beställt, så jag körde direkt dit och lagom till jag kom så stod middagen på bordet!

En riktig söndagsmiddag och nu är vi alla mätta i magen...


Nu blir det idol på tv med kaffe och kaka till det ;)


Har även hjälpt mamma beställa lite från jotex, bland annat lite nya gardiner...

Hon har skullat beställa därifrån länge men tur hon väntat för nu fick hon riktigt bra rabatt på alltihopa!


Jag fick låta bli att beställa denna gången då lönen jag fick idag inte riktigt blev så stor som jag önskat...

Dock så får jag mer senare då Tess "råkat" få min provisionsdel också... haha


Tråkigt inlägg, mest en liten uppdatering ;)

Ovido - Quiz & Flashcards