Alla inlägg den 18 november 2011

Av Therese Andersson - 18 november 2011 21:43

Jag har kommit på en sak med mig själv och det är att jag gillar att hitta på saker på fredagarna, för om man inte gör något utan bara sitter själv hemma med familjen så känns det som helgen blir så kort...

Helt plötsligt är det lördag och har man då saker inplanerade sedan långt tidigare så är det helt plötsligt söndag och då hinner man inte med om man kommer på något spontant projekt! ;)


Så fyll fredagen så blir helgen extra lång!


Vet inte riktigt om ni hängde med där, men men...


Efter att jag slutat jobba vid 15 så kom Thomas och Mia och mötte upp mig på center syd!

Fick en stor lång kram när Mia fick syn på mig! :D

Vi började med att gå in på kappahl och byta en jacka jag köpt till Mia på rean!

Köpte stl 86 och den satt som en smäck men 92 blev ändå bättre för då kan hon ha tjocktröja under också...

Funderade både en och två gånger innan jag köpte den eftersom Mia redan har jackor... men jag kan lägga undan 3 stycken som är från förra åreti storlek 80 och sen är det mest dagiskläderna kvar, så detta blir en lite "finjacka" ;) dessutom var det mer än 50% så då är det helt ok!


Sen tog vi en liten runda där men när vi var klara så föreslog Thomas att vi skulle åka ner till nyöppnade gigantiska usports i malmö, så det gjorde vi!

Det enda vi handlade där var ett par låga gummistövlar till mig från tre torn som var på erbjudande, kostade 198kr nu, ord pris var 498kr! :D

Det fanns verkligen hur mycket som helst där, verkligen allt inom sport och fritid, men det var helt enkelt inget vi behövde!


Sen åkte vi hem och när vi ätit lite kvällsmat så kom Therse och Ludvig på besök för att fixa med lite bilder!

Kan inte skriva mer än så då jag vet att där är någon som är inne och kikar här ibland som inte ska veta vad vi gjorde för något ;)


Men nu är det iallafall kväll och vi ha en fullspäckad dag framför oss också! :D

Av Therese Andersson - 18 november 2011 14:47

Eftersom det snart är helg passar vi på att styla oss lite inför festligheterna som väntar ;)

Tess fick idag en klassisk svinrygg!

       

Ovido - Quiz & Flashcards