Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Therese Andersson - 21 mars 2013 20:24

Idag har Mia lekt väldigt mycket på egen hand och allmänt varit snäll och hjälpsam!

Det är så skönt att hon är så stor så hon förstår vad snart innebär... För när jag ammar lillebror eller byter på honom så kan jag inte göra precis det som Mia vill just då...

Idag har hon byggt pärlplattor, lekt med Pippihuset och lagt pussel... Givetvis annat också men detta är saker som hon inte brukar vilja göra själv, utan vi ska vara med!

Idag har hon inte varit ledsen någonting och inte ropat efter pappa en enda gång... Men så sov hon längre imorse och åt ordentligt med lunch :)

Mia
Av Therese Andersson - 21 mars 2013 10:28

Jag bad Mia att plocka undan sina leksaker innan hon drog fram nya...

Jag: - Mia kan du gå in med detta på ditt rum innan du drar fram annat?
Mia: - Ja det kan jag göra...
J: - Vad bra!
M: - För annars kommer mormor........


Vet inte om hon menade att mormor skulle komma och skälla på henne eller om mormor skulle komma och plocka undan åt henne! Haha

Ovido - Quiz & Flashcards