Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Therese Andersson - 20 mars 2013 19:26

Såhär söt är min lille påg!! Man vill ju nästan äta upp godbiten!!

Förresten så funkar amningen kanon nu, nu ska han bara gå upp i vikt ordentligt också!!

Max
Av Therese Andersson - 20 mars 2013 11:04

Igårkväll frågade jag Thomas om jag kunde få lite egentid genom att åka och handla själv... Jag hade lite utpumpad mjölk i kylen så om lillebror skulle vakna och vara hungrig så var det ingen fara!

Jag var borta 2,5 timme och Max hade sovit hela tiden så det var lugnt!

Jag hade innan igårkväll inte kört bil på 3 veckor... Och då var det ju med en stor kula framtill dessutom! Kändes bra att få vara bara jag en liten stund!

Natten har varit vaken... Jag somnade inte förrän vid 02 och det var inte länge jag fick sova... Redan vid 03 kallade lillebror på mig igen! Måtte det bli bättre snart!

Idag är Thomas första jobbedag efter ledigheten och jag har båda barnen själv... Mia får ju egentligen vara på dagis men där går en hel del sjukdom nu så jag håller henne hemma!
När jag ringde dagis imorse för att säga att hon inte kom så frågade Mia vem jag pratade med, när jag sa att det var fröken så ville Mia till dagis!!
Hon behöver nog också komma lite hemifrån egentligen, men det får vänta någon vecka!!

Såhär såg Mia ut när hon somnade igårkväll...

Mia
Ovido - Quiz & Flashcards