Alla inlägg den 3 december 2011

Av Therese Andersson - 3 december 2011 14:52

Då har vi varit och simmat också idag!

Simmet var lite tidigarelagt då de skulle ha simtävlingar i hallen senare idag. Nya tiden var därför 12.30, vilket egentligen är en värdelös tid med tanke på att Mia är trött då... men hon somnade en stund påvägen dit så det gick faktiskt jättebra!

Hon hoppar och dyker och bara älskar vattnet!


Idag badade bara Mia och Thomas då jag agerade lite fotograf ;)

(dessutom ville jag inte missfärga vattnet) :p


 
   
Tungan rätt i mun ;)

 
Är beredd på ett dyk!

 
Mys!



I Januari börjar vi en ny termin och det blir då vår 4:e termin på simmet med Mia!

Vi har tänkt fortsätta tills Mia kan simma och efter det får hon själv bestämma om hon vill fortsätta simma!

Man ser ju hur vattenvan hon är redan vid 1,5 års ålder så det kommer kännas bra till sommaren när hon vet hur man dyker och reser sig om man trillar under vattnet...


Av Therese Andersson - 3 december 2011 08:22

Har varit på Jabadabado´s utförsäljning i veckan och fyndat lite till Mia! En del av det får hon såklart i julklapp men bordet och stolarna fick hon nu direkt eftersom hon inte riktigt fixat att sätta sig vid bordet själv innan. Stolarna hon haft innan har haft armstöd så hon har liksom fått dra ut stolen för att kunna sätta sig där och sen hamnade hon ju för långt från bordet ;)


Så de plaststolarna får åka ut till sommaren!


Nu blev det ett runt bord (som jag letat efter lääänge) och stolar som ser ut som kor!

Istället för att ha bordet mot en vägg så kan det nu stå mitt i rummet och därmed undvika kritstreck på väggarna!! ;)


     

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards