Alla inlägg den 10 december 2011

Av Therese Andersson - 10 december 2011 21:58

Då var det den 10:e igen och Mia plussar på ytterliggare en månad i sin livstid ;)


Att min lilla bebis redan är 19 månader är faktiskt helt sjukt! Hon har blivit så stor och duktig...

På senaste tiden har hon verkligen utvecklats rejält och förstår nästan allt man ber henne om och hon kan säga många fler ord (iallafall som jag förstår) ;)


En sak som hon lärt sig på dagis är att säga nej! Om hon inte vill så skakar hon på huvudet och säger nej!

En annan sak hon förmodligen lärt sig där, eftersom vi inte gör så hemma, är att fukta fingret med tungan innan man vänder blad i en bok ;) Söt!


Just nu upptäcker jag massor av saker varje dag som hon inte kunnat innan, så jag skippar att rabbla upp allt... Men jag kan sammanfatta med att Mia är i en riktigt rolig ålder och jag skrattar åt henne flera gånger om dagen!! Ni skulle bara sett när hon försöker sjunga Imse, Vimse Spindel!! :D


Inga bilder ikväll då jag suttit och fixat med en tårta och när jag var klar så hade Mia redan somnat...

Ha en trevlig lördagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards