Alla inlägg den 1 december 2011

Av Therese Andersson - 1 december 2011 22:22

Alltså en dag måste jag bara spela in hur Thomas låter när han kollar på något tv-program som han tycker är roligt! Hade det varit tidigare på dagen och Mia inte sovit så hade han suttit och as-garvat nu... Men nu försöker han vara lite tyst och därför sitter han och fnissar hela tiden! Emellanåt är det så roligt att han inte riktigt kan hålla igen och då kommer en härligt pipigt fniss som låter ganska högt!

Roligt är det att höra på men jag tror nog snart han väcker Mia, för det är allt annat än några tysta fniss!!


Själv sitter jag vid datorn och uppdaterar mig om vad som hänt idag! Bloggar läses och nyhetssidor granskas... Kom även in på en sida som säljer såå fina barnkläder och har genast fyllt på Mias önskelista ;)


 


 


 


 


   


Bilder lånade från POMPdeLUX och Kappahl!

Av Therese Andersson - 1 december 2011 14:24

Fest varje dag, ungefär så resonerar vi på jobb ;)


När vi ändå passade på att fixa oss så gjorde jag Tess lite extra torsdagsfin ;)


Bildmaraton:


 
Grunden i stylingen gjord, fint va?!? :p


       


Visst blev finaste Tess riktigt snygg!!


Av Therese Andersson - 1 december 2011 12:49

Idag var det lugnt på jobb! Skönt då det är månadsavslut med bankningen, dags att skylta om, tid att göra vid oss i håret inför julruschen m.m

Vi har hunnit med det mesta hittills och nu sitter både jag och Tess med färg i håret, men packar upp varor och fixar ändå. Effektiva kallas det ;)


 



Ovido - Quiz & Flashcards