Alla inlägg den 15 december 2011

Av Therese Andersson - 15 december 2011 21:19

Imorse innan vi skulle bege oss mot dagis så testade jag att fota Mia lite framför granen.

Numera när hon förstår vad jag säger till henne så är det betydligt bättre att få bra bilder...

Jag sa helt enkelt till henne att stanna där också backade jag och tog några bilder, sen sa jag att hon var duktig och då blev hon såklart jätteglad! ;)


 

Sitter fint och ler...


  ..och nu har jag varit duktig! ;)




Av Therese Andersson - 15 december 2011 08:15

Då har slemproppen gått!?!

Detta bör betyda att jag blir faster idag... Men man vet aldrig, vissa bebbar är ju envisa! Och med tanke på min brors envishet så lär ju ungen ärva en del av den iaf ;)


Nu är det bara till att vänta på ytterliggare besked ;)


Lycka till Gabbe och Lotta!!

( http://charlottesjoberg.bloggplatsen.se/ )


 

Ovido - Quiz & Flashcards