Alla inlägg den 2 december 2011

Av Therese Andersson - 2 december 2011 22:20

När jag kom hem från jobb idag så stod ljusstakarna i alla fönster och tomtar var framplockade.

Renen stod på garaget och tomteljuslyktan stod på trappan!

Min älskade sambo hade tagit tag i det som jag bara gått och fått ångest över att inte ha hunnit med!!!

Hur underbar får man bli?!?

Dessutom var det tvättat och fint här hemma.

Extra plus i kanten när han dessutom gjorde kvällens middag (som jag förvisso handlat med mig hem);)

så kunde jag under tiden mysa och leka med min finaste lilla tjej!


Som toppen på moset (!) myste vi med julmust och snask till idol!! :D


  

*Eftersom jag vet att min kära är min största följare på bloggen så lär det inte ta lång tid innan han läst detta!

Ville bara visa lite uppskattning och säga att jag älskar dig!*

Av Therese Andersson - 2 december 2011 16:39

En sak som nästan alla gör till sina barn nuförtiden är någon slags presentkalender där barnen får en liten present varje dag fram till jul. Detta tyckte jag Mia var lite för liten för iår, men nästa år så blir det nog en sådan kalender för henne också!

Men iår fick hon en chokladkalender som jag köpte i ullared för sisådär 5 kronor!


Jag hade helt glömt bort att den började igår så idag fick hon öppna två luckor!

Gissa om hon gillade det...

Chokladen slank ner snabbt och hade hon fått bestämma så hade hon gjort som bröderna mina alltid gjorde förr, dvs öppna alla luckorna på en gång! Skillnaden är väl att de sen snyltade på lillsyrrans! ;)


Vi börjar med nr 1! ;)


   



 
Sen nr 2!!

Duktiga tjejen!!

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards