Alla inlägg den 21 september 2011

Av Therese Andersson - 21 september 2011 21:18

Då var det dags att ställa klockan   för att jobba imorgon igen, första dagen efter semestern! Alltid lika roligt att komma dit och se vad som hänt sen sist, eftersom jag bara jobbar 2 dagar i veckan så hinner det ske en del förändringar mellan gångerna    (framförallt i produktväg)


Loggade nyss in och kollade vad jag hade inbokat imorgon och det var visst en hel del folieslingor!!   Alltid lika skoj!


  Jag och två av mina kollegor, Linda, Tess och jag! Diana fattas...


Nu blir det soffan en stund innan sängen kallar! Natti natti allihopa!!

Av Therese Andersson - 21 september 2011 19:44

Ni följer väl HIF:s väg mot SM-guldet ikväll?!?

Det gör iallafall vi och självklart är den röde dressen på!

    Mia med lite mindre lockar! ;)

Av Therese Andersson - 21 september 2011 19:28

ULLARED!!

 

Där har ni var jag har spenderat dagen! Därav barnvakt till Mia då jag tycker det är synd om barnen som tvunget måste följa med till detta stirriga paradis!

Ok om man bara åker dit en snabb sväng, men om man har tänkt tillbringa flera timmar där så bör de stackars barnen stanna hemma! Mia lär säkert få följa med dit flera gånger men när man kan lämna henne hemma så är det skönast för alla!


Målet med shoppingen idag var att göra Mia redo för dagis med allt vad som behövs såsom: Overall, överdragsbyxor, jacka, regnställ, mössa, vantar, fuskpolo, mjukisbyxor m.m Jag tror nog att jag fick med mig allt jag behövde hem, och mer därtill   

  En del av Mias kläder!


Blev en hel del julklappar också, det är lika bra att passa på när man hittar något!

Det jag är mest nöjd över är nog en jacka till mig själv, en kortare kappa att ha när man vill vara lite finare än skidjackan   


Nästa tripp till shoppingparadiset blir nog vid 1:a advent så vi kan köpa färdigt alla julklappar då!!   

Av Therese Andersson - 21 september 2011 16:43

Då var man påväg hem till sin lilla älskling igen! Undrar hur hon har skött sig, stackars Lotta har säkert sår i öronen nu... Mia är nämligen i en ålder då munnen går i ett! Hörs senare, då ska det även avslöjas var jag tillbringat dagen!

Av Therese Andersson - 21 september 2011 08:39

Uppe med tuppen och nu har vi hämtat Lotta som ska vara barnvakt åt Mia idag!

Varför får ni veta senare!!   

Ovido - Quiz & Flashcards