Alla inlägg den 22 september 2011

Av Therese Andersson - 22 september 2011 21:23

Fy vad hemskt det var att komma ut genom dörren från jobb idag! Efter att inte ha sett dagsljus sedan man kom till jobbet i förmiddags så var det som en chock när man öppnade dörren och det var helt mörkt ute!  

Sist jag jobbade fram till stängning var det inte alls mörkt när man kom ut, det var 2 veckor sedan!

Nu får tiden gärna bara rusa framåt för hösten är bara dryg om du frågar mig!

Blir bara kallare och mörkare efter hand...

3 månader till julalfton och jag hoppas dessa 3 månader går snabbt! (det är där nog fler än jag som önskar, ellerhur Lotta?!?)

Händer ju hur mycket roligt som helst i December! Glöggmys, julgodisbakning, pepparkakshusbakning, julfest, luciamys, julklappsshopping, julklappsinslagning, julstressigt på jobb, födelsedagsfirande , julfirande, mellandagsrea, nyårsfirande MEN framförallt ska jag bli faster igen!!   


 

Lilla Mira (?)


Nu är det snart dags att hoppa ner i loppelådan så man är pigg och utvilad imorgon! Har hur mycket som helst jag skulle vilja hinna med imorgon, får se vad som hinns med! Lovar att hålla er uppdaterade iaf!!


Ska bara hälsa till Diana att det var "Djävligt" roligt att jobba ihop idag   


Av Therese Andersson - 22 september 2011 15:30

Hur lyckas jag alltid pricka in att jobba de söndagar då min kära svägerska anordnar me&i party??

Kanske för att jag för tillfället jobbar varannan söndag ;)

Men oavsett så har jag självklart kikat in på deras hemsida www.meandi.se och hittat många godbitar, men pga priset så får man behärska sig lite...

Här kommer två godbitar jag fastnat för:



    

Bilder lånade från meandi.se


Den med kycklingen har även en kyckling på baksidan som kikar mellan benen, supersöt! :D


Så vad tycker ni??




Av Therese Andersson - 22 september 2011 11:48

Här kommer bild på min sista kollega, sötaste DIANA!!!


  Innan klipp och färg!  

Liiiite bättre ;)

 

Diana blev lite avis att inte hon fick vara med på bild så därför fick hon ett helt inlägg! :p



Av Therese Andersson - 22 september 2011 11:17

Idag har BR leksaker på Center Syd nyöppning efter sin renovering!

Oj vad här är folk!!!

Deras öppningserbjudande är 50% på ALLT lego! Och gissa om folk shoppar!!!

Just nu är där ganska lång kö för att bara få komma in i butiken...


Självklart var jag bland de första in i butiken och har lagt undan några lådor Duplo som jag ska gå in och handla sen när det lugnat sig lite i butiken... (om det nu lugnar sig överhuvudtaget idag)


  Ny fräsch butik!   Här är jag på väg in i vimlet!   Kö!

 

Kom inom oss rakt över om ni har vägarna förbi! :D



Av Therese Andersson - 22 september 2011 07:27

Jaha då var det morgon igen... Natten har bjudit på diverse störningsmoment, men tur att man har lätt att somna om nuförtiden! (kommer med att man får barn) ;)

Först var det kattskrället som jamade och ville ut, sen när man precis somnat om ville hon in igen (krafsar på fönstret, så inte en chans att man kan ignorera det).

Sen var det Mia som vaknade och skulle leka trodde hon, vällingflaskan rakt in i munnen och somna om!

  


Sen var det Thomas jobbmobil som ringde, tydligen är det någon som tror att Thomas är någon slags jourman!

Sen var det Thomas som vaknat och var lätt uttråkad så han låg och kollade sin mobil (hur högt kan det egentligen låta av att man trycker på en touchskärm?? tydligen högt nog för att jag inte kunde somna om igen)


Så det var lika bra att gå upp och nu ska det packas upp ge-kås kassar innan det är dags att lämna hemmets lugna vrå för en heldags arbete!

Ovido - Quiz & Flashcards