Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Therese Andersson - 28 februari 2013 14:36

Nu är vi förberedda inför förlossningsdagen!
BB-väskan är äntligen packad och jag har hämtat ut en gratis gravidbox med lite olika prover i...

Nappar är kokade och gotte är inhandlat.

I ena gravidboxen så var där nappar med, det är ju inte fel men varför väljer man att lägga en rosa och en lila napp i en box som är till alla oavsett kön? Kunde ju haft lite neutral färg på dem... Men de kan ju komma till användning i krissituationer men jag kommer nog inte använda dem till vardags, Mia tyckte dock att hon hade ett bättre användningsområde till dem, hon kunde ju leka med dem! Så nu har hon och nallen varsin napp!!

Känner knappt igen henne med napp i munnen... Hon hade napp de 2 första veckorna i sitt liv, sen efter de insåg hon att det bara var trams :)

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards