Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Therese Andersson - 16 februari 2013 10:21

Äntligen har jag fått tid till att göra fina tårtor igen och först ut med beställning var fina Jessica som önskade en bondgårdstårta till sin son Oliver som fyllde 2 år igår!!


Han är glad i traktorer och därför ville hon ha med en traktor på tårtan... Först var jag lite skeptisk till om jag själv skulle bli nöjd med traktorn som jag skulle göra, så jag lovade ingen traktor... Men efter att jag börjat göra den så ville Mia gärna ha traktorn och det var ett bra betyg på att Oliver också skulle gilla den :)


När de kom och hämtade tårtan så ville Oliver ta alla djuren och traktorn direkt, underbar reaktion... Dock så blev grisen öronlös ganska omgående! Men det är ju trots allt Olivers tårta, jag vet ju att där var öron från början :)



Tårtan är gjord på ljus botten.
Fylld med hallonmousse, hallon och vaniljmousse.
Spacklad med grädde.
Täckt med marsipan och dekorationerna är gjorda i sockerpasta.

Ovido - Quiz & Flashcards