Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Therese Andersson - 29 januari 2013 20:22

Idag har jag varit på en lyckad shoppingrunda!

Det var dock inte till mig det skulle shoppas... Inte så lönt för tillfället ;)


Nej det var byxor till Mia som skulle inhandlas! Eller rättare sagt jeans!

De hon har nu har hon haft hur länge som helst för jag köpte dem när de var för långa och nu är de på gränsen till för korta... Jag köper alltid jeans med mudd nertill så att de kan vara lite långa från början!

Men det svåra är att hitta rätt modell för henne. Hon är ju lång och smal och även om nästan alla byxor numera har justerbar midja så är det tråkigt när man får dra in den till max för det korvar sig istället...


Sen är man ju lite kräsen också så man vill ju inte ha vad som helst ;)


Detta är iallafall dagens inköp!


   
Dessa kommer från Name it
   
Från Kappahl

   
Även lillebror fick ett par jeans ;)


Med lite rabatter och kampanjer så blev det helt ok pris också! :D



Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards