Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Therese Andersson - 22 januari 2013 21:28

Då har man varit på besök i shoppingparadiset igen... På listan stod lite diverse saker men framförallt lite saker till bebis kommer! Vi har ju det mesta men en del vill man ha nytt och även komplettera!


Eftersom jag haft en hel del foglossning och sammandragningar sista tiden så var jag lite nervös över hur det skulle gå! Men vi tog det i lugnt tempo och eftersom vi var iprincip ensamma ( kanske inte riktigt) i varuhuset så gick det bra!


Jag fick dock rejält ont i ryggen och ryggslutet så nu ligger jag raklång i soffan...


Bland fynden idag är billiga ( åtminstone billigare) kaffekapslar, underbart påslakanset till mias säng, superskön bh och det bästa av allt var en morgonrock till Mia som var nedsatt till fyndpriset 19:-


Givetvis shoppades det massa annat också...


Av sin mormor fick Mia ett prinsess set med tiara, halsband, örhängen och en ring... Det blev populärt direkt och även om jag inte är jätteglad i alltför prinsessigt så kan jag inte låta bli att tycka att hon är sååå söt när hon klär ut sig och blir så lycklig!


På bilden har hon sin nya fina morgonrock och sina juveler :)
Alltihopa för ynka 39 kronor totalt!!!



Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards