Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Therese Andersson - 12 januari 2013 14:21

Då var det helg igen och numera har man inga tvång på helgerna då jag jobbat min sista helg innan mammaledigheten... Så nu är det bara att njuta av ledigheten och göra precis vad vi vill!


Igårkväll hade vi lite kalas för Thomas som fyllde år, nästa år lär det bli större kalas ;)


Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen... Började med att vi invigde Thomas födelsepresent, en kaffemaskin! Mycket gott!

Sen har vi lekt och myst massor, tittat på film och varit ute och fått frisk luft!


 
   


Mia fortsätter att leverera underbara komentarer dagligen... Man får sig verkligen goa skratt lite då och då...

Innan idag när hon satt och målade en teckning så målade hon lite streck sen frågade hon mig:

-Vad är det mamma?!?

Ja, vet hon inte själv vad hon målar så har ju inte jag heller någon aning :P



Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards