Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Therese Andersson - 27 januari 2013 19:31

Idag var det återigen tid för skridskoåkning... Vi var iväg både lördag och söndag förra helgen, men eftersom Mias minisim börjat nu igen på lördagar så kunde vi bara åka idag.


Jag åker förvisso inte med tanke på min rörlighet för tillfället... ;) Mia får nöja sig med att åka pulka och leka i snön. Så för skridskoåkningen står bara pappa men där är en hel del andra också som åker så en riktig hockeymatch blir det...


Det är oerhört svårt att veta hur mycket man ska klä på Mia med tanke på att hon mest ligger ner och leker i snön... Men vi lyckades bra för när vi kom in efter att ha varit ute över 2 timmar så var hon varm om både händer och fötter! Dessutom hade hon hållt sig hela tiden för det är inte helt lätt att kissa ute i full vinterutstyrsel ;)


Micke och Benjamin var också där idag precis som förra helgen och Mia och Benjamin leker för fullt i snön! Kastar snö på varandra (och sig själva), spelar lite hockey med minibandyklubbor och åker pulka! Mia har också hittat en favorit i min kusin Erika som hon inte ville lämna idag... Leka mer med Erika tjatade hon om när vi skulle åka därifrån!


Förra helgen var det strålande sol, men betydligt kallare. Idag var det mildare temperatur men ack så mycket tråkigare det är med dimma!


Får se hur många fler tillfälle det blir att åka i vinter!


   

Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards