Alla inlägg under april 2013

Av Therese Andersson - 3 april 2013 16:53

Idag har Max funnits hos oss i 4 veckor och han känns redan som en självklar del av familjen... Mia frågar efter honom så fort hon kommer upp på morgonen och alla tider styrs just nu av honom vilket Mia änsålänge godkänner!

På fredag är det tid för ny vägning och mätning för på lördag blir han 1 månad! Ska bli roligt att se hur lång han är nu...

Såhär cool är lillebror idag iallafall!!

Max
Av Therese Andersson - 1 april 2013 08:05

Då var vi inne på sista dagen på påskhelgen.
Thomas fick tyvärr jobba idag så för oss är det nästan som en vanlig måndag!

Har varit en mysig helg och Mia är helt begeistrad över att påskharen varit och lagt ut ägg i trädgården som hon hittade... :)

I torsdags så skulle jag klippa Mias hår. Gör det ungefär var tredje månad... Men denna gången så tänkte jag att jag dessutom skulle testa att platta hennes hår lite. Så jag fönade lite och sen plattade jag det lite snabbt... Mia tyckte att det var mysigt och satt bara och njöt!

Sen tyckte hon att det var mysigt att gå och känna i håret...
Men det varade inte så länge för när Thomas skulle duscha efter en liten stund så ville hon också duscha, och då var alla lockarna tillbaka igen :)

Mia
Ovido - Quiz & Flashcards