Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Bortskämd?

Av Therese Andersson - 25 januari 2012 17:47

Vi har ju ofta diverse säljtävlingar på jobb för att motivera oss att sälja mera och framförallt så vill ju säljarna att vi ska sälja just deras märke eftersom vi ha så många olika märken på salongen...

Nu på sistone har vi nästan blivit oförskämt överösta med saker!


Från davines vann jag 5 stycken produkter:


     


dessutom fick vi välja produkter från Tromborg för 500, så jag valde deras mineralfoundation och tillhörande borste!


   


Detta var bara en del av allt fint jag "vunnit"


och siste januari så vinner en av oss på salongen en kaffemaskin!

Om det är jag som blir vinnaren så lär ni få veta det ;)



Det ska tilläggas att det inte är så väldans svårt för oss att få saker i säljtävlingar då vår salong även består av en stor shop och kunderna kommer in och plockar i hyllorna :D


Känns allt lite lyxigt i vardagen!

Även om det egentligen är en självklarthet att vi vet vad det är vi säljer!



 
 
Ingen bild

Sandra

25 januari 2012 21:21

Mina favoriter, vad e det nya med detox shampoo??
O tromborg som jag jobbat med, har ni dom med?

 
Therese

Therese

26 januari 2012 07:45

De har bytat ut hela sin serie natural tech och däri finns schampo och balsam som tar bort alla föroreningar och annat från håret, det kallas detoxifying... :-D Vi har inte tromborg på salongen men eftersom kraft har dem också så fick vi välja bland det också! ;-)

http://www.tttthess.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra

26 januari 2012 21:29

Dom e snälla dom där Kraft;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Ovido - Quiz & Flashcards