Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Therese Andersson - 11 januari 2012 23:26

Idag har vi haft lite fotosession med finaste lilla Mira inför inbjudningskorten till hennes dop!


Där blev en hel del riktigt fina bilder och även om det är riktigt svårt att få till bra bilder på så små bebisar så lyckades vi med några iaf!


Här kommer ett litet smakprov!


 


Av Therese Andersson - 11 januari 2012 23:07

Idag blev min kära sambo hela 28 år gammal! Det låter faktiskt ganska gammalt ;)

Han ville som vanligt inte bli firad, men jag ville ju gärna baka tårta! Så vi sa till närmsta familjen att de kunde få komma ikväll på lite kvällsfika med tårta och kaffe ;)

Thomas har hela tiden sagt att han inte behövde några presenter... Så därför fick han inget speciellt utav mig, en tröja och ett sällskapsspel!

Men däremot så vet jag några saker han sagt att han skulle vilja ha, så det har jag förmedlat ut till andra för att överraska!

Till mamma sa jag att han ville ha en pannlampa, då han blev lite sur när jag gav det till pappa i julklapp! En sån behöver ju jag med, sa han då ;)

Så det fick han ikväll, och han blev glad och skulle ut och prova den direkt i trädgården ;)

Dessutom så blev han lite besviken på mig att jag inte gjort någon almanacka iår att ha på väggen, för där satt han till frukost och kollade! Så det sa jag till Hanna, och även där blev han nöjd!! :D


Så det blev ganska lyckat till sist ändå!

Dessutom så blev min tårta godkänd! ;)


   



Ovido - Quiz & Flashcards