Alla inlägg den 20 januari 2012

...

Av Therese Andersson - 20 januari 2012 22:54

Har via en vän hittat till en blogg som jag egentligen inte alls ville hitta till!

Men när jag varit där en gång och läst så kan jag inte låta bli att gå in där då och då och se om hon skrivit något nytt! Tror det beror på att det berör mig så hårt så det gör ont!

Sitter med svullna ögon och tårarna bara rinner! Tror inte någon, framförallt inte någon som har barn själv kan läsa den bloggen utan att bli oerhört berörd!


http://mimmiastrom.blogg.se/2012/january/fredagen-den-7e-oktober-2011.html



Är så otroligt tacksam att få ha min dotter och se henne utvecklas varje dag!

Av Therese Andersson - 20 januari 2012 15:09

Då var det fredag eftermiddag och för många är det redan helg!

Själv jobbar man till 20 ikväll och sen direkt hem och slänga ihop en tårta inför morgondagens födelsedagsbarn!! ;)

Sen ska det jobbas imorgon fram till 17, sen kalas...

Sen är det visst söndag igen och då är det nästan måndag...


Pessimist, nejdå! ;)


Men innan måndag ska vi nog hinna med lite skoj och hoppas helgkänslan infinner sig snart!


Trevlig helg allihop!


ps. glöm inte kika in imorgon och kolla hur resultatet av tårtbaket blev :)

Ovido - Quiz & Flashcards