Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Therese Andersson - 30 januari 2012 18:29

I fredags på jobb så fick jag ett ryck att skylta om lite i vårt fönster...

Det känns lite tidigt att göra det för vårigt med tanke på att vintern precis hittat hit ;)

Så istället så anammade jag temat happy valentin och gjorde det lite romantiskt med fallande röda rosor på en svart bakgrund! :D


Dessutom kör vi lite kampanj på våra röda produkter, och för att inte männen ska bli diskriminerade så har vi även lite kampanj på american crew, fast att de är mörkbruna och inte röda ;)


Så här fint blev det!


 

Av Therese Andersson - 30 januari 2012 11:45

De dagar som jag börjar jobba klockan 14 så hoppas jag alltid på att Mia ska ta sovmorgon eftersom hon inte ska till dagis förrän 11.

Idag hörde hon nog min bön och sov ända till tjugo i 9!

Att vakna riktigt utvilad och strålande sol ute gör att man blir på riktigt bra humör!!

Sen när grannen skickade om promenad så var det bara att slänga i oss frukost och på med kläderna...


Men lite morgonmys hann jag och Mia också med!!


 

Nu ska det tvättas och fixas lite här hemma innan det är dags att bege sig till jobb!


Ovido - Quiz & Flashcards