Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Sommarlängtan!

Av Therese Andersson - 21 april 2013 10:33

Igår var vi ute nästan hela dagen... Lillebror sover så gott ute i friska luften! När det är lite vindstilla och solen värmer så känns det som sommar!! Fast träden är fortfarande lite bruna och gräset är inte jätteroligt heller, men oj så fort det går nu! Knopparna blir större för varje dag och träden blir grönare...

Vi tog en liten promenad igår eftermiddag och det är inte bara vi som blir lite extra lyckliga såhär års... De små tjurarna var minsann också lite extra busiga :)

Blir nog mycket trädgårdsfix idag också...

En liten uppdatering om lillebrors förkylning är att det är kanske en aning bättre men det hostas och rosslar fortfarande... Tror han är extremt trång i luftvägarna för han är inte helt täppt utan det låter mer som när man snarkar!

 
 
Ingen bild

Linda

21 april 2013 15:26

Det var på tiden med en uppdatering! ;) Härligt med vårkänslor, nu är det verkligen på G ordentligt!
Orkar lillebror med besök fast han är krasslig fortfarande? :)

Therese Andersson

21 april 2013 19:01

Jadå han orkar visst med besök... :)

 
Ingen bild

Linda

22 april 2013 11:54

Bra då får vi boka in det! :)
Sjukt att man kan känna sig så upptagen fast man är mammaledig ;)
Drömde att både du och jag blev ofrivilligt inkallade på jobb igen! Och det var värst för mig, för jag skulle jobba heldag! Haha

Therese Andersson

23 april 2013 08:25

Hahaha tror det vore värst för dig oavsett med tanke på att jag inte har klumpmagen kvar!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Ovido - Quiz & Flashcards