Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Therese Andersson - 21 februari 2012 16:31

Nu har även jag fastnat i wordfeud träsket! :p


Började igårkväll och redan har jag flera "spel" igång... Man kan lätt snacka om beroendeframkallande ;)


Men det är inte bara negativt, för om jag sitter och spelar och sen inväntar att motståndaren ska svara så får jag ju hitta på något så länge.

Tidigare idag innan jobb så satte jag igång och städade. Röjde litegrann sen fick jag spela, sen röjde jag lite till, sen spela. Jag hann röja undan i hela huset och dessutom dammsuga så mannen blir nog glad när han kommer hem och där är fint!

Tacka wordfeud för det ;) haha



Annars händer inte så mycket för tillfället.

Vi jobbar på som vanligt och Mia fortsätter att träna på talet ;)

Jag har en del bokade tårtor som ska göras framöver och i Mars är det kalas efter kalas :D



Ovido - Quiz & Flashcards