Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Therese Andersson - 1 februari 2012 12:29

Kärleken till sitt egna barn är helt obeskrivlig! Det går inte förstå förrän man själv upplevt det!

Det är en ovillkorlig kärlek som gör att man skulle göra vad som helst för sitt barn i alla lägen!

Just nu sitter jag med min dotter, min alldeles egna dotter, i min famn och hör hennes tugga andetag när hon sover så gott!

Hon somnade när vi satt och tittade på lite foton på datorn. Hon kände tryggheten från sin mamma när hon satt här så ögonlocken blev tunga som bly...

Det är i såna här stunder som man blir lite extra blödig som mamma och inte riktigt förstår att jag fick den äran att bli Mias mamma!


Ibland känns det tufft att Mia en dag ska bli stor och klara sig själv i denna hemska värld som vi lever i. Jag vill ju skydda henne mot allt, även om jag vet att det inte går!


 

Jag älskar dig Mia!


Ovido - Quiz & Flashcards