Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Therese Andersson - 6 februari 2012 16:20

Här hemma händer det inte mycket idag!

Både jag och Mia är sjuka och har verkligen noll ork!

Feber, hosta, värk i kroppen, trötthet m.m

Det är inte ofta som jag är sjuk men när jag väl är det så kommer man på hur jobbigt det är!


Mia vill inte äta heller så jag antar att hon har ont i halsen, eller så är det tänderna som dessutom håller på att titta igenom!

Blir kanske doktorn imorgon om hon inte är piggare...


Innan idag så hade jag gett Mia en alvedon och sen lite välling, så efter en stund så var hon betydligt piggare. Men jag däremot ville bara krypa ner under täcket och sova flera timmar...

Så jag lade mig på soffan medan hon lekte på sitt rum, och tänkte att jag kan ju vila lite men jag får inte somna!!!

Så låg jag och tänkte hela tiden, får inte somna, får inte somna!

Helt plötsligt vaknar jag av ett ryck, jag somnade!!!

Förmodligen har det bara varit en sk powernap, för på tv´n var det fortfarande samma sekvens ;)

Men sen fick jag ju resa mig för att kolla vad Mia gjorde...


Skulle behöva åka och handla lite, för kylen gapar tomt och jag är sugen på nyponsoppa!!


Hoppas det är bättre med er, alla ni som kikar in utan att lämna komentarer!

Ni kan ju skriva hur det är med er eller nåt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards