Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Therese Andersson - 9 februari 2012 10:04

Mia vill hemskt gärna hjälpa till med allt möjligt nuförtiden, både saker hon klarar av och sånt som hon egentligen inte riktigt klarar av ;)

När vi ska tömma diskmaskinen så är hon snabb med att ta hand om besticklådan!

Hon tar några i taget och lägger i lådan, problemet är bara att hon når inte riktigt upp och ser över kanten så de hamnar ju lite överallt ;)


 

Men duktig är hon iallafall!! :D


Av Therese Andersson - 9 februari 2012 09:55

Igårkväll trotsade jag förkylningen och följde med kollegorna ut och åt efter att de stängt salongen.

Eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan så är det svårt att hitta på något i rimlig tid då någon måste stänga...

Så vi hade bokat bord till halv 9 (då jag gått och lagt mig de senaste dagarna).

Som tur var så hade jag vilat middag så jag var lite pigg!

Vi åt på en italiensk restaurang i Lund och de hade verkligen jättegod mat!

Lite synd bara att man inte har någon matlust eller smakar något när man är genomförkyld...

Som vanligt på våra samträffar (!) så blev det ett gruppfoto ;)


 

Tack för en trevlig kväll tjejer, eller kanske ska skriva natt med tanke på att jag var hemma kl 00.00


Ovido - Quiz & Flashcards