Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Therese Andersson - 17 februari 2012 19:00

Vet inte riktigt var min ork tagit vägen på sistone...

Har inte bloggat på över en vecka och det känns inte bra!

Har massor att skriva om men som sagt det är inget jag prioriterat på sistone...


Får se om det hinns med i helgen eller om denna helgen också svischar förbi i rasande tempo som vanligt.

Jag jobbar visserligen imorgon och sen är det ju plötsligt söndag igen och helgen snart slut :(


Skulle behöva lite semester egentligen, men har ju en hel del att se framemot nu när det närmar sig vår så jag ska nog stå ut!


För er som kikar in här för att följa Mia så kan jag ju skriva att hon är busig som vanligt och pratet blir bättre och bättre för varje dag. Fler tydliga ord och hon försöker härma det mesta vi säger... Även om det kanske mest är jag och Thomas som förstår henne, kanske även mormor ;)

Favoriten just nu är grannen Hanna. Det spelar ingen roll var vi är någonstans så kan hon peka på något/någon och säga nanna (Hanna). Så frågar jag om hanna är där, då svarar hon neeej! ;)

Ska vi ut genom dörren så vägrar hon att klä på sig, då säger man bara att vi ska ut och gå med Hanna, då blir där fart på henne ;)


Nä 1 timme kvar av denna arbetsdag så jag får väl städa och fixa inför stängningen.

Trevlig helg allihop!!


Ovido - Quiz & Flashcards