Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Therese Andersson - 21 mars 2012 23:00

Jag gjorde en tårta till mamma på hennes födelsedag.

Jag fick göra den precis som jag ville men önskemålen var lila och vit, också skulle den vara fylld med banankräm.


När man känner en person så väl som jag känner min mamma så är det inte så svårt att göra en tårta som hon tycker om...

En enkel tårta med några stora blommor på, hon gillar inte för mycket krussiduller ;)


       

Ljus botten, fylld med 3 lager banankräm.

Spacklad med grädde och täckt med marsipan.

Av Therese Andersson - 21 mars 2012 22:02

Mia och Mira har fått likadana kläder och när de hade dem på sig häromdagen så passade vi på att ta fram kameran ;)


Ljuset i vårt uterum är helt fantastiskt att fota i!


             

Mia var jätteduktig och gjorde som vi sa åt henne med Mira, dock så ville Mira gärna luta huvudet framåt emellanåt, men det ville inte Mia att hon skulle göra så hon höll tillbaka huvudet vilket resulterade i att Mira blev ARG! ;)


På sista bilden här neranför så är Mira arg som ett bi!!!



 

Allmänt · Barn · Mia
Ovido - Quiz & Flashcards