Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Therese Andersson - 18 mars 2012 11:46

För två veckor sedan var vi ju på Benjamins 1-års kalas...

Jag har inte laddat in några bilder i datorn förrän idag och hittade några fina på födelsegrisen ;)


 
Finaste "Benni"


 
Mia hjälpte honom att öppna paket ;)

   
Benjamin fick en alldeles egen bit tårta!

 
Som han högg in på rejält! ;)

 
Mmmmm det var ju gott detta!!

 

Sen lekte Mia och Benjamin med alla nya leksaker, just här så slutade det inte så lyckligt...

Två busiga barn med varsin hammare!

Benjamin ville visst hamra på Mia istället för på leksaken, sen ni Mias min?!? ;)


Av Therese Andersson - 18 mars 2012 11:34

Igår firade jag min 25-års dag...

Hade en toppenkväll och tiden bara sprang iväg!


Massor av fina paket fick jag och gästerna verkade nöjda med kvällen!


Numera är där ju en hel drös med ungar i familjen och ljudnivån höjs allt eftersom familjen utökas! ;)

När den ena är pigg och busar och skrattar så trillar den andra och slår sig och skriker...

Hela tiden någon liten röst man hör... ;)


Det enda jag saknar från kvällen är en födelsedagssång till tårtan!


Blev tyvärr inte så mycket fotat, men självklart dokumenterade jag tårtan iaf ;)


 
Pågrund av tidsbrist så hann jag inte få ihopa 7 sorters kakor... Men 4 iaf ;)


 

Ljus botten, fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljmousse.

Spacklad med grädde, täckt med marsipan och dekorerad med sockerpasta.

 

Ljus botten, fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljmousse.

Spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sockerpasta.

Ovido - Quiz & Flashcards