Alla inlägg under maj 2013

Av Therese Andersson - 1 maj 2013 18:26

Ja alltså årets hittills bästa dag är ju självklart när lillebror kom till världen!!

Men vädermässigt så är det nog denna dagen!


Vi har varit ute precis hela dagen och det har varit helt underbart!!


Vi började dagen med att jag målade pallkragar som vi ska ha till att plantera i... Under tiden tog Thomas och Mia en promenad med Atlaz.


Sen till middag åkte vi till barnens farmor och åt lunch. Kusinerna Lukas och Ludvig var också där...

Efter vi ätit så har de lekt massor och vi vuxna har njutit av solen! Max har sovit hela dagen, han trivs verkligen ute i friska luften! :)


Nu sover Mia på soffan och jag tror nog inte hon piggnar till mer idag! ;)


Mia och Lukas tittar ut över åkrarna!


 

Mia bus!



 

Hmm, undrar vem som kastade in pinnen där ;)



   

???



Av Therese Andersson - 1 maj 2013 11:46

Numera startar vår dag oftast innan kl 07!
När Thomas är ledig så brukar jag få sova någon extra timme med Mia, men oftast vaknar hon också då så då är dagen igång!!

Idag vaknade Max nästan prick 07 och jag sa yrvaken till Thomas att ta honom... När han sen gått upp och tagit honom så frågade han när han fick mat senast och jag svarade halv 4! Då vaknade jag till mer och förstod att han var ju hungrig!! Haha så det var bara att gå upp och ge honom mat!

Men när jag vaknade så kändes det som jag bara sovit typ 20 minuter, därav att jag sa till Thomas att ta honom för det var ju inte dags för mat redan tänkte jag!

Numera vaknar han för att äta 2 gånger per natt och det är helt ok tycker jag!

 

Såhär ser Mia ut i håret klockan 07 på morgonen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards