Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Therese Andersson - 2 maj 2013 16:35

Har funderat lite angående bloggen...

Jag skriver ju mest för min egen skull, för att kunna titta tillbaka och minnas Mias och numera Max utveckling!

Men jag är även glad att kunna dela med mig av vår vardag till våra nära och kära som inte träffar oss dagligen!

Men eftersom jag har minst 20 olika personer som är här inne och kikar varje dag utan att lämna någon kommentar så har jag ju ingen aning om vilka ni är!

Därför funderar jag på att sätta lösenord på bloggen så att bara de jag vet har mitt lösenord kan läsa inläggen...

Så nu ber jag er som är inne och läser att lämna någon kommentar och berätta vilka ni är och hur ni hittade till bloggen...

Så får vi se om det blir lösenord eller ej!!

Ovido - Quiz & Flashcards