Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

11år

Av Therese Andersson - 18 maj 2012 15:25

Idag är det hela 11 år sedan jag blev tillsammans med mitt livs kärlek!


2001


* Svennis blev förbundskapten i England.

* George W Bush blir president i USA.

* 11 September-attackerna.


Vissa saker känns som igår medan vissa känns som oändligheter sedan...


Jag kan ju inte påstå att det känns som igår vi var hemma hos Anders på den där festen, jag endast 14 år gammal och Thomas 17. Det var ju bara sååå häftigt att bli tillsammans med en kille som gick i gymnasiet! ;)


Tiden har verkligen gått fort men samtidigt har vi hunnit med så himla mycket tillsammans.

Thomas var med när jag konfirmerade mig, vi har båda tagit körkort, tagit studenten, flyttat hemifrån, köpt hus m.m.


Det största vi gjort tillsammans är att få en underbar liten tjej som bara är vår!

Att ha en liten människa som kommer lika mycket från mig och lika mycket från Thomas är helt fantastiskt och det gör att man känns ännu mera som ett!



Nu är ju 11 år ingenting mot hur många år vi har framför oss!


Älskar dig Thomas så oerhört mycket (även om du tycker jag mest gnäller på dig) ;)


 


Puss på dig älskling på vår dag!



 
 
Ingen bild

Therese

19 maj 2012 14:50

Ja, det är inte klokt vad tiden går!

 
kebecka

kebecka

28 maj 2012 17:22

naaaw så underbart! :D Stort grattis :D

http://kebecka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Ovido - Quiz & Flashcards