Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Therese Andersson - 27 maj 2012 12:05

Idag är det morsdag! En hel dag som tillägnas bara oss mammor... eller?!?


Jag fick 3 fina paket av min fina lilla tjej imorse när jag vaknade!

Ett stort hjärta i betong som vi ska ha i nya rabatten när den är klar... Bra val där Mia!!

Sen fick jag en ask med chokladhjärtan, 4 par "proffs"strumpor och ett nattlinne som det står världens bästa mamma på! :D


Jag har ju redan hunnit med 2 morsdag tidigare men har nog inte blivit uppvaktad på någon av de andra... Men det är ju inte så konstigt för då har ju Mia varit så liten och inte kunnat åka till affären och handla själv... ;)


Tyvärr så får jag jobba hela dagen och ikväll när jag kommer hem så är det dags för Mia pappa att åka till jobb, så det blir inte så mycket familjemys idag...


Men jag tackar världens finaste unge för presenterna också vill jag passa på att gratulera min egen mamma på morsdag! Du är helt enkelt bara bäst och jag älskar dig så!!




 


Ovido - Quiz & Flashcards